Tuesday, April 28, 2009

aku di RTM....

lepas je habis paper psikologi sosial...
ada kawan datang bilik ajak pi KL...
memandangkan dia tu bakal roomate saya (camne saya dah tau)jeng jeng jeng.....
bukan tu yang saya nak cakap..
nie....saya pun terima laa..
penat oo jawab soklan p.sosial...
sebab nak relaxkan minda dan tenagkan perasaan kat exam...
saya pun terima....
rupa-rupanya.....

haa amik kau..rancangan untuk wanita...
hahaha...nak tegelak pun ada...tapi tak salah pun...
bagus tu rancangan nie...
banyak info yang dikongsi..
ada 2 slot..
pertama pasal projek permata negara..
UPSI sebagai antara peneraju program nie..
perkembangan anak-anak yang bermula sejak lahir..
so permata adalah kurikulum yang dibentuk atas kesesuaian anak-anak berkembang..
bukan suruh budak kecik tu baca buku terus nak betol..
perkembangan dari aspek psikomotor contohnya...
slot kedua kamal afendi plak sebagai tetamu..
cakap pasal pilihan beg tangan wanita..
full of humor ar dia..
informasi terkini dan berguna walaupun 20 minit je dia cakap2...
haaaa.....dah dekat 1 jam dok mencangok kat set.....
telinga dah penat dengar orang cakap-cakap...
habis suma kemahiran dalam kaunsleing dah kuar...
amik gambo plak...haha...
betoll laa aku nie..suka begambo...
sebelah VC tu...( tu pun nak kecoh)wakaka...


dah penat-penat datang x kan laa tak nak amik gambo dengan pengacara dia..
zamzarina..( tak kenal pun mula2)hahaha.....saje nak interfremm...

2 comments:

  1. hai,

    tak salah nak bergambar,tapi jgn lebih2 dah la ye..hehe gurau jerr..saje datang usha blog ko ni..
    nanti pepehal cerita ko,aku dtg jenguk cni jelah untuk tahu perkembangan ko..

    KLIK SINI!!untuk ke Blog budak HENSEM

    ReplyDelete
  2. hahhahaha..sudah la ko mal...cakap orang..hehe.

    ReplyDelete