Monday, January 3, 2011

Pengalaman berkeluarga …

hehehehe……hari nie 3 januari 2011 .. hari lahir adik aku yang bongsu .. sharifah yasmin mohd ishak a.k.a nona…hari lahir ke berapa ek .... tak ingat..wkakakakakak...sat aku rujuk kat mak aku...hahahhahaha..............haa dah ingat..ke-10 ..(ingat pun sebab dia baru masuk dajah 4 ........ hehe...)

selamat hari lahir kepada sharifah yasmin mohd ishak

semuga bertambah ilmu amal iman dan nikmat kesyukuran..

semuga murah rezeki...

semuga semakin rajin....dan semuga berjaya dunia akhirat


Hari nie jugak aku dapat koje baru iaitu hantar adik aku nie pi sekolah dan amik balik sekolah…bagus masa terluang akan terisi …

Nak mula citer start malam tadi aa…saje saje tak tau nak cier pe kan..hahaha…malam tadi aku koje sampai kol 11 malam.. sampai umah dekat kol 11.30 malam…selesaikan beberapa perkara sabalom tido..so aku dapat baring dalam kol 1 pagi..tadaaa hall aaa….besa aku tido akan kunci pintu…privacy…heheehe….tapi malam tadi aku tak kunci pintu sebba aku tau kalau aku kunci..kompom pintu bilik aku kene pecah..hahahaha…..tak de aa…aku tak moo aa parents aku jerit jerit panggil aku..dorang tau aku kalau tido…talaaa dengar gangguan luar.hahaha….

Kat tempat koje pun ada benda baru yang aku dapat.hahahahah…..ehhh lari tajuk…..ok lepas siap siap hantar aa adik aku ke sekolah..sampai park depan pintu pagor…setel ….

Gerak pi cari kelas…sebab adik aku dah tau kelas kat mana .. so aku folow je aa...kol 7.15 pagi cikgu datang kelas dah....so aku pun blah aa pi lepak kat motor aku..aku sorang je..pastu ada sorang brader nie umo 45 .... datang lepak sebelah aku….

“ anak darjah baper ?? “

Hahahhhahaha……………tegelak kot aku…punya muda muka aku nie,…dia boleh Tanya anak dajah baper.. tak salah pun…so aku cakap aa adik…hahahah….

Pastu loceng bebunyi …. Tempat lepak makin penuh…aku lepak dulu sebba tunggu mak aku datang nak bayar yuran … so lepaklah aku dengan pak cik pak cik abang long abang long ..haha…best gak lepak dengan orang tua nie..dengar je citer dorang…maybe benda camnie dah besa kot kat kampong..tapi kat kampong aku….mana ada dah…susah aa nak jumpa ………. K ar..nak siap tido..lepas makan kenyang kenyang nie..hehehe….

Motif aku menulis…..saje saje sebab aku bosan..heheheh…………..dan aku belom ada pengalaman berkeluarga sendiri sebab aku nie kawen pun belom.hehe…so pengalaman tgk mak ayah bersesak sesak hantar anak sekolah nie seronok ….. tapi kalau kene hari hari..stresss…….hahaha….

Ok take care all…

Love your family first baru love orang len …….wslm

No comments:

Post a Comment