Monday, January 25, 2010

belajar...


20-24hb lepas....hari untuk aku memikirkan pasal program je..penat memang penat..dari kelas ke behrang ke cameron ke rumah..hua hua....tapi puas...sebut pasal belajar nie..aku lagi suka terima dari sume yang sumber..tapi kadang tu tak terima gak..even budak tu dapat DL every sem..kalau cakap dengan buat tak serupa bikin...so masa nak pi sekolah tu nak deal dengan sekolah, aku bawa aa sorang budak nie...junior aku aa..pada aku budak nie bagus...walau bukan sume perkara, tapi dia bagus....

aa kat sini aa aku nak citer pasal belajar nie...dah naik motor pi sekolah tu...aku pun bosan...borak aa pasal pompuan (bukan gosip...)..bla bla bla....aku pun tak ingat borak pasal pe...pastu tekuar aa ayat nie..

ayat nie pun aku dah beger2 sikit...

" akak tu pesan kat saya 2 benda je kalau ada hubungan dengan orang lain jantina nie....
1 . jangan bersentuhan
2. jangan sampai timbul fitnah....

hua hua....aku diam je aa...banyak lagi benda yang di borakkan...bla bla bla.....aku pun penat aaa...pastu hari yang sama...trip ke cameron..hahaha...yabedabedu....padahal pi sana kejap sangat2..gerak kol 3 ptg...kol 8 malam dah gerak balik kolej...penat...

pujian...nie aa benda yang ramai orang suka...lagi2 dipuji dengan bersungguh-sungguh dan berulang kali untuk benda yang sama...lagi aku berasa gembira happy yuppi sebab dia cakap budak AT 04 best...huhu....credit aa urusetia BIG...nie dah masuk program len plak...rasa hilang penat aaa kene puji...yang puji gadis..hua hua....hehehe...nie lagi aku sangat penat tapi puas...

belajar banyak benda gak kat BIG nie...terbaekk aa en taqi and en zul...melihat orang yang mengalamai lekatan..hua hua...habis semua teori aku selit..bagus amat bagus...hope ujung minggu nie dapat join lagi..hehe...nak buli mereka2 yang terlibat..yang tak best tu tak mau citer aa...wat buruk org je..aku tak terasa sangat pun...sebab koje grup..hehe...

ok ok...nak basuh baju yang tetiba jadi banyak untuk di basuh...penulisan pon semkain baik..hehe...thanks to all comment..semuga blog akramishak akan bertambah baik dengan komen anda semua...so teruskan mengomen..hehe..

take care... ceriakan hidup anda...
peduli kata orang..buat yang terbaek untuk diri sendiri....
penat2....hehe..
salam..

21 comments:

  1. salam.
    terima kasih ajak saya. :)

    kalau ada nampak yang tak elok tegur2 lah. saya sedia terima. :)

    akhir sekali tahniah buat akhi. kalau ada orang puji maksudnya berjaya lah program tu. dan anda berjaya jadi urusetia yang berjaya.

    psst : abg, kalau ada program yang masih tak cukup korum roger2 la saya ya. hehehe.

    ReplyDelete
  2. bukan nak ajak pun sebenarnya...tapi hahaha...ok..bukn tegur je..siap penampo aku bagi..haha...saya mmg dah besa jadi urusetia fesi2 nie..besa je..haha..ok ada kosong..saya roger abu..

    ReplyDelete
  3. hmm.. ape2 pun tahniah tuk program2 yang Akram handle ngan kawan2 lain.. walaupun x pat join. tapi bangga semuanya leh wat.. chaiyok2... ajaa2 fighting... teruskan untuk minggu depan k..

    pasal kata2 akak tue, renung2 kanlah.. berfikir sejenak.. haha..

    akram nyer blog memang aimi tabik la... saya budak baru belajar.. haha

    ReplyDelete
  4. hahahaha.
    sampainya hati abg cakap saya macam tu. takpelah. kalau lain kali tak nak ajak tak yah bwa. x lah hati ini mengecut tau?

    tak kesah la penampo ke apa.
    asif jiddan.

    ReplyDelete
  5. kalau cakap x boleh pun..aimi dah komen..haha....yopp bukan saya handle aa..en taqi n en zul...
    akak tu sebaya kita..tak perlu tau sape..hehe...
    deyy apa daa tabk blog nie..masih banyak kureng lagi...selalu je dapat komen dari orang yang rapat dengan saya..hahaha...sinyom2...

    ReplyDelete
  6. haha...elok laa sampei hati..kalau sampei kaki nie?? haha... oo hati abu mengecut..x pe..kejap je ...nanti ok laa tu...
    mehh sini...nak penampo..haha..ahlan wa sahlan..

    ReplyDelete
  7. hehe... kesian abu... aiyok.. tak tau.. akram wat abu merajuk la.. takpe la abu.. wat program sendiri je..

    ReplyDelete
  8. hahaha..ala abu tu.x de pe aa aimi...he is ok..

    ReplyDelete
  9. ye ke?.. abu budak baik. bgus3.. sinyom!! bak kata akram la.. haha

    ReplyDelete
  10. hehehe.

    kak pun baik . :)

    abg akram baik separuh2. :)

    ReplyDelete
  11. hua hua....ye dia budak baik...tapi kekadang laa..hehe....

    allaa abu..x yah aa nak puji org...saje amik aimi je tu..haha...

    ReplyDelete
  12. terima kaasih.. :)akram jealous la abu.. akram nak gak dipuji baik tue.. so ape lagi abu?.." AKRAM BAIK SANGAT2"... haha..

    ReplyDelete
  13. hahaha...camx iklas je puji...x pe x pe...

    ReplyDelete
  14. huh.. akram merajuk ke marah?... keikhlasan dari hati seorang wanita.. wah...

    ReplyDelete
  15. ehem ehem...x marah pun...suka..

    ReplyDelete
  16. ehem ehem.. ye ke?. jgn marah2..nanti anak murid lari..heheh

    ReplyDelete