Friday, April 16, 2010

selamat menempuh peperiksaan


salam..ahhhaaa.....kembali menulis..sem nie aa aku ada kat kampong paling lama untuk study week..besa 3 4 hari je..nie dah masuk 1 week..well dok umah aa best..cam2 kos dapat dijimatkan..haha..tapi tu bukan sebab aku ada kat kampong lama2..ada sebab len.. :)
haa sem 6 dah habis pun..cam2 aku belajar sem nie...ada yang terbaekk dari ladang aa..sudeh pasti kelas dr. malek aa yang terbaekk...mmg kredit aa..ok malas nak komen pasal kelas..sume ok je :)
mana yang baik amik..yang kurang baik..lantak pi aa..janji tak jejas exam aku..huhu..
skang nak exam dah..so blog akramishak.blogspot mengucapkan selamat menempuh peperiksaan akhir kepada semua yang amik exam..esp student AT04 sem 6...
semuga semua berjaya menjawab soklan exam dengan tenang dan sempurna..semuga mendapat keputusan yang terbaik dalam peperiksaan semester nie..amiinn...
nak cakap panjang pun tak de idea...baru balik merewang-rewang soping..hahaha.....
aaa mana2 doa yang korang hafal tu...manfaatkan aa...mana yang best2..share2 aa...ada doa nak bagi kurus badan ke..hehe..
ok take care to all...guna aa sume tips n trick yang ada untuk exam nie..kasi gempak..sume dapat DL sem nie..amiiiiiinn...ok ok ... jaga makan..jaga kesihatan..jaga segala2nya..ok ok..nak pi tido..haha..salam..sambung nanti plak...ada pe2 yang tak baik tu..jadikan sempadan je..amik yang baik je..ciauuu.... sinyommm..... :)

No comments:

Post a Comment