Friday, December 31, 2010

Kehangatan cintamu ………..

Salam haloo ok ok…aktiviti beronline aku tergendala seketika angkara peranti yang membolehkan aku beronline tidak ada kat tangan aku..ada orang pinjam daa..mmm….

Ok post sebelom nie aku ada cakap yang aku koje kat kedai makan dan ada beberapa iktibar yang aku dapat..ahhhhaaa….hari nie ada aa dalam 10 hari aku koje..dan lagi macam macam aku dapat..hahaha….tapi biarlah rahsia..ada isu “ketam ajar anak jalan lurus” ..hahahah….


Ok ok ok ….. masuk tajuk utama … orang kata cinta makin tua makin pudar erti kata lain bosan aa..ye aa kan..asik tgk muka sama je kan … ( ayat bajet dah kawen..haha) .... ada orang kata laki tua nie makin tu makin menjadi...wakakkaka ..... nie pun ada aku tgk kat tompat kojo aku ..hahahhahahahhahaha.....kelakar kot...hahaha...lantak aaa....sebab pe aku cakap kelako..sebab ......... hahaha....nak tau tanya aa aku nanti...kalau lambat tanya aku akan lupa...(nak ingat watpe benda langsung tak penting dan ada kaitan dalam hidup aku...) .. ** ada kaitan dengan pangkat pangkat yang ada kat meleysie nie..senang citer ada sorang dato nie..tua dahh tapi pompuan yang ikot dia tu..walaaweeeeeeehhhhhhhhh ..hahahaha…faham faham sendiri aa..

aku tak tau aa kan...tua tua makin pudar cinta nie...mmm...benda nie betol ke tak .. aku tgk bapak aku elok je dengan mak aku ... every weekend akan kua sama sama ... jalan jalan kat taman .. breakfast dengan anak-anak (aku tak ikot sebab awal sangat dorang kuar..kol 9 pagi dah kua..hehehehe......) ...... apa aku merepek nie daa..hahaha .... sat aku baca balik ..hahhaa.... (baru lepas makan jintan hitam habis peloh peloh ..)

Ok pasal cinta .. ada citer latest yang aku dapat dari kawan aku aa..dia dah kawen..umor dia 37 .... dia kata dia becinta dengan budak pompuan nie 3 tahun pastu kawen .. baru setahun lebih kawen ... putus ..... punca sikret..hehe... dia kata kalau dah berkeluarga ... tinggallah jauh dari keluarga sendiri mahupun keluarga mertua .. .. ( apa daa kaitan citer n tajuk aku nie..aku pun tak tau...hahaha....) haaa dah dapat .... kan dorang nie baru je kawen..tapi dah putus a.k.a cerai .. (tesis aku pun pasal cerai oooo ........ kesan yang timbul amat aa menyedihkan dan kesan yang buruk kepada negara sendiri .... nanti ada masa aku share dapatan kajian aku ek ...) ok kembali ke tajuk ....

ada lagi satu citer .. sahabat paling rapat dengan aku masa kat UPSI a.k.a roomate aku masa aku sem 7 ..... malam malam sebelom tido .. dah tutup lampu sume..kitorang akan citer citer share share apa yang best aa ... so satu malam tu dia cakap kalau kuar jejalan..bapak dia akan pegang tangan mak dia .. ahhhhaaaa ...... ok terus aa kau skip citer sebelaom aku melalut lebih jauh .....

Ok .. semalam aku koje malam … malam Malaysia mengalahkan Indonesia 3 – 0 dalam piala AFF Suzuki ….. so malam tu kedai agak sesak..aku sorang je jaga luar..tapi tadaaa hal aa.. koje kedai mamak 15 tahun …hahahahhahahahaha …….

Ok….aku citer dia bermula dengan kehadiran sepasang suami isteri yang ...mmm....ayaa..buntu kejap.. ok ok ...camnie dorang nie foreigner ...... mat salleh dalam lingkungan umor 65 – 75 tahun aa dorang nie ....so lepas oder oder sume dorang nie rancak borak..yang banyak cakap mak cik tu aa..laki dia layann je..tinggi tol kemahiran melayan suami dia...aman je aku tgk.. so aku tgk dorang nie mesra aa kan..happy je..gelak gelak..usik usik..share share citer..dari gaya badan cam citer masa dulu2....padahal umor dah lanjut....aku share nie bukan pe..hari tu masa aku mula keje..ada gak pasangan tua datang..melayu...tapi beza sangat dengan yang omputeh nie... so aku tepikir adakah tahap kemesraan nie ada kaitan dengan umor atau bangsa ... nak jawapan..aku kene cari aaa kan..hahaha...sebab aku malas cari ........ so aku concludekan dengan menyatakan...sehangat mana cinta anda kepada pasangan adalah sejauh mana sefahaman anda dengan pasangan anda...... aa nie yang sangat penting ... ok ok .. sampai tu je aa post aku dulu..

Sebab takde tenet..so aku tulis nie kat word dulu..pastu masuk dlam blog..hahaha..

Cuti pun dah nak habis...(padahal ada lagi sebulan dekat) ..... ok...6-10 januari nak jalan jalan pi tyepeng.bagan serai.penang...huhu....

Ok sume..eden nak sambung tulis apa yang berlaku kat aku masa ...................................................

Ok take care..senyum .........

Wslm ...

Ceritakanlah yang baik baik elok elok indah indah gembira gembira seronok seronok happy happy kepada keluarga anda dan keluarga pasangan anda .... avoid menceritakan masalah dan kekurangan pasangan .... perkongsian dari yang berpengalaman ;)

Banyakkan bersukan dan Kurangkan makanan berminyak berlemak nasihat dari kementerian sukan dan makanan ... hehehehe

gambar dipetik dari pokok gambor..haha... ;p

Coretan pada 26.12.2010

No comments:

Post a Comment