Saturday, December 4, 2010

penghujung .....

salam kepada semua .....
wahh selesai sudah pengajian aku untuk kuliah selama 7 semester kat sini...
nie baru lepas hantar tesis aku kat penyelaras tesis Dr J...ok cun....tesis gua setel..mean gua dah bebas untuk lepak lepak tanpa tujuan ... hahahaha.... pagi tadi aku baca blog senior aku yang dah jadi cikgu pun .. rijal .. penulisan yang ringkas dan padat..menjana minda dan berkualiti...cam tu aa bagus..nie tules tah pe pe..cam aku..wakakakaa.....mmm....

semalam minyak ron95 naik rege..so rata rata orang yang aku jumpa or baca post kat fb ... "SUKAAAAAA " sangat aa kan..even naik 5 sen...tapi kalau kira kira semula...memang berbaloii pilih kerajaan skang nie..hehehe....

apa yang aku nak tules pun aku x tau .aaayyaaa.....
semalam aku balik TM nek bus..selalu kalau dalam bus banyak je menda yang aku pk..kali x de plak...nak ada camne aku tido dalam bus..wakaakakakaka....ayaa merepek je aku nie..

mm.cakap pasal perasaan aaa kan...mmmm....sem depan aku internship kat sekolah teknik..tapi sekolah pun aku x call confirmkan ....aku call pun cakap guru berkenaan x de..aku call hp dia..x berangkat..ayaaa...penin....

tu satu bab..nei bab nak cuti dah mean aku akan bercuti dan terus ke internship ...pastu cuti gemokkan badan..pastu konvo..pastu cuti kuruskan badan..pastu posting..hope sangat dapat labuan...hehee....x pun pulau manukan..semalam dok borak dengan akak aku..dia cakap kat sana cantik..hehehehe.... ;p

ok masa internshipaku boleh je jumpa kekawan yang area dekat dengan aku aa kan..klau jauh tu ntah aa..so start internship 7 feb 2011 sampai bila aku x hengat.heehe....mean aku ada cuti dekat 2 bulan...kalau koje nie mau dapat 3 4 ribu gak..hahaha....

ehh silap ulas..hahaha.....so start skang nie aku x jumpa dengan kawan kawan kelas aku sampai aaa konvo nanti..huaaaaaaaaaaaaaaaa...kompom rindu..ayaaaakkkk....mmmmm..nie laa namanya pengorbanan..hahahaha......

tapi kalau jumpa selalu x best gak kan..hehehe....pe pe pun..kompom masa konvo nanti x hengat punya banyak citer nak story mori....so pada aku aa kan fb adalah salah satu cara terbaik untuk terus berhubung..so kawan kawan..ayuhhh ber FB......

tahh ngarott dah aku nei..saje nak menulis..x tau nak tulis pe pun..hahaha...

ok laa kawan kawan..nak rilek rileks..ciaooo...
salam...
take care all..
kepada kawan kawan yang mengandoong selamat bersallin...
sape yang dah kawen cepat cepat dapat baby comeii cam aku...
sape yang dah bertunang cepat cepat nikah....
sapa yang nak bertunang tahniah...
sape yang dah berpunya cepat cepat tunang..
sapa yang belomm berpunya cam aku..cepat cari..hehehehe...
merabann dah nie..nak pi isi peroot...
semuga berjumpa lagi dengan korang semua....
salam....

gonna miss you all....

No comments:

Post a Comment