Saturday, November 13, 2010

2 in 1 ...

salam .. selamat sejahtera .. semuga anda semua berada dalam keadaan sehat hendaknya dan dalam keredhaan ilahi.. ;)

apa yang ana maksudkan dengan 2 in 1 adalah apa yang bakal ana lalui..hehe..ayat cam budak baik..heheheh...ok ko....

bulan nie ada 2 event besar ..... pertama raya haji..


tahun nie...aku akan beraya kat kampong aku je KL...pastu lepak umah tok aku kat gombak..tu je aa plan aku...sebab tahun nie...aku hanya beraya dengan adik beradik....
my parents pi haji..semuga mami dan abah mendapat haji yang mabrur...amiiiiin...sedih sedih..hehehe....selalu kalau raya haji....pepagi tu mak aku akan masak nasi beriani.kari daging.ayam masak merah...huhu...dah aa aku lapo nie..citer plak pasai makan..ayaa....

ok ok...yang kedua...event penting aku sebagai student last semester kat UPSI..lepas nie aku nak pi internship kat SMT kerian, bagan serai, perak.huhu,....semuga dipermudah.....
event itu adalah exam..hahaha...aku amik 5 paper sem nie..ada 4 final exam..
23,24,25 n 30 hb nov nie...aku STUDYYY laa sangat kan..hahaha....hope sume ok laa...


so dikesempatan ini...seluruh krew http://akramishak.blogspot.com/ mengucapkan ;

SELAMAT HARI RAYA EIDUL ADHA KEPADA SEMUA UMAT ISLAM
SEMUGA DITERIMA AMALAN SEBAGAI BEKALAN...

&

SELAMAT MENEMPUH PEPERIKSAAN KEPADA SEMUA YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN YANG BAKAL MENJELMA...
KHASNYA WAT COHORT TERCYENTA...BUAT YANG TERBAIK...

mmmm....lama tak menulis nie.rasa lain plak...kepada semua...jaga kesihatan.jangan lupa makan. tak payah aa nak tensen tensen.rilek rilek sudehh....doa kasi lebeh...

ok ok..nak pi cari makan..lapo dah nie..hehehe...ciauu
salam..take care...
semuga berjaya kepada semua..semuga dipermudah segala urusan...

No comments:

Post a Comment