Wednesday, November 10, 2010

duit anda dalam tesis .....

salam..selamat sejahtera..semuga semua berada dalam keadaan sehat
hendaknya..ehem ehem....

kegembiraan mencapai tahap kesempurnaan kendiri dan telah memberi penghargaan kepada diri ayat maslow..hehehe..


nie tengah ngadap 4 skrin latop...1 latop bapak aku..2 latop aku...3 latop romate aku ...4 latop PA aku...hahaha...masing masing ada tugas masing masing..yang bapak aku punya untuk kerja kerja formal..yang aku punya untuk dengar lagu lagu..romate aku punya utk download segala...yang PA punya untuk kerja x formal cam fb..sekian..hahaha.....

mmm..bukan nie yang aku nak share aa....hari nie aku happy sebab.............

semalam jam 4 aku kuar kolej pi print draf tesis aku...pastu siap sume aku gerak pi bilik penyelia aku..haaa ada 5 orang...adoiii kene ikoot turn..habis je org 1st dia pun bunyi

"ehh ramai nie...saya dah appointment dengan pelajar masters nie....
haa syed..kamu dah siap ke ?? "

" haaa dah doktor...(nada semangat sambil tunjuk plestik bungkusan tesis aku)..

" awak letak sini dulu laa...nanti dah siap saya letak kat luar tu ...boleh ?? "

" haaa...mmmmm" (nada terkejut buat buat + non verbal yang tak kongruen..haha..)
" kalau saya datang sok je boleh dr ??"

" haa bolehh laa.. "

panjang lagi patut dialog nie...maleh tulis..hahahahahahah.....ok pastu aku blah...nak blah tu penyelia aku mintak tesis aku..dup dap dup dap....errrrr....bagi je laa kan...aku janji dengan penyelia aku kol 8 ... tapi tebiat penyelia aku niemmg datang awai...kol 745 mmg ada dah kat bilik....sok aku kuar pi melantak dulu...pastu 730 dah sampai bilik dia...taadaaa......kebtulan dia pun ada...social talk skit....pastu dia cakap...dtg petang kol 5...hahaaahaaha......lekk luuu...bebulu je kan...haha..tapi pk pk balik...bukan ada hal pe pun....aku balik aa bilik dan melamboonnn sampai lunch..romate aku belanja..hahahahha......

ehh dah cam diary plak..adoiii....aku tgh edit tesis nie..ada skit skit yang kurenggg..... ok ok...sambung..lepas asar aku gerak aa pi bilik dia..kunci plak...adoiii...aku jumpa RA dia..borak borak....aku pi lagi..haa pintu x kunci...tapi x de orang..


tiba tiba ....... (bajet saspen...)hahaha ...

penyelia aku kuar gak..terserempaklah kami di hadapan bilik dia...dia tak cakap banyak dah...

" haaa jilid laa........"

semahunya aku melompat keriangan....hehehehe....

laju laju aku senyummmmm melerettt...hahahahaha.....weeeeeeeeee......hasil penat lelah habis duit ...habis maki orang....habis kene kutuk....habis penat melayan manusia....tadaa......

borak borak skit....pastu tanya aa kat mana nak ftstat ok..sume sume....mmmm....

haa nak share skit.....


kepada semua cohort aku 07/11 ....
kalau dah siap sume....nak jilid..korang akan terpikir dan memikir perkara yang agak remeh .... iaitu...adoiii nak fotostat ke print nie...adoiii...yang ada printer tu miauu pikiaq kan..yang tak de printer nie...mmmm...aku print sume RM 10...so kalau aku print 5 copy..dah RM 50 ... dah hujoong sem nie kan.... so hasil risikan aku terhadap penyelia...dia cakap..

fotostat kat kedai double A ..sebelah kedai atan ..sebelah klinik syifa..depan pintu utama...mmg cun aa..(untuk orang yang bukan perfectionist cam aku laa..)...harga sama cam kedai yang guna kertas sekolah rendah tu....


so aku wat 5 copy..baru lebih kuang RM 25 rgt ... ada balance RM 25 rgt yang boleh backup untuk jilid tesis....

tu je pun aku nak share..hehe...kalau rasa setakat 25 rgt nie takde pe...tak kesah laa...just share.. ;)

ok ok..sok akau akan pi jilid..so kalau ada tips menarik utk tesis nie....aku share aa lagi...
** sape sape yang soft copy tesis msg fb aku ek....**

bantu membantu amalam mulia...sebenarnya aku nak kutookkk budak yang kedakoott ngan aku masa mula mula wat tesis nie...habis bahan aku masa tu dia sedut..pastu aku nak bahan dia..hahaha..sampai aku dah nak jilid..tak dapat dapat..hahahahaha....tak pe laa..nak wat camn..manusia...

ok ok...kang mood swing plak kang..nak berhibernate....sok ada misi pagi dan ptg.....tghari nak dwlod nikita n the mentalist n lie to me s03 ... huhu ..

ok selamat malam semua...hadapai maslah dengan senyuman...wee......

take care all..tata...daa..
salam... ;)

No comments:

Post a Comment