Monday, November 8, 2010

keberkesanan keluarga ......




salam selamat sejahtera.. ok ok...apa khabar semua.... semuga sehat segala hendaknya..nie aku tengah lepak kat fakulti aku sebab sini aaa port paling tenet laju..nak download nikita pi kejap je dah siap..hehe....cam tak de kaitan pun kan intro dengan tajuk...tadaa...memang saje wat bagi tak de kaitan..mmm...sebelum tulis nie...kurang dan agak suram mood nie nak menulis...adoii..apakah ..mm...padahal masa tulis previous entry nie..sangat aaa aku bersemangat...cam nak tulis je sume yang ada dalam kepala dan hati nei..hehee..ayat cam novel ..

" kamu wat tesis nie ayat tak yah cam novel .. isi 1 ayat je..pusing pusing sampai jadi 3 muka "

ayat dr nasir kat bebudak bawah penyeliaan dia...keh keh keh....sebenarnya aku ada kat sini bukan sebab nak lepak aa..ayaa..nak siapkan tesis aku nie aaa...bukan tak siap lagi..tapi nak wat yang tebaik....mmmm....pe aku nak tulis lain patutnya...adoiii....

janji aku kat post lepas aku nak menulis pasal kelas pertama dan terakhir kuliah...alee alee jadi entry pasal benda lain....lantak aa...mmm...

ok ok to the topic of tajuk utama....tajuk pasal komunikasi keluarga..ehem ehem..bapak aku suka betul cakap pasal komunikasi nie..siap wat pe tah yang masa PTK dia pasal komunikasi nie...mmmm.....

ok nak share jadual aku dulu aa sepanjang minggu lepas...ayat cam bagus je kan..haha..padahal....mmm...ok lantak aa...sat sat..aku recall balik..kepala nei nak wat tesis..nie haa atas meja nie bahan bahan tesis je ada..hahaha.... sat ek....mmmm....

ok ok...stat pasal komunikasi keluarga...


dari kiri ; akram, ishak, yasmin, zaiton, balqis, mumtaz.
aku pun tak tau camne nak tulis susunan nie....haha...

isnin 1 nov : aku balik kl
selasa 2 hb : sogo - keramat - CM- TM
rabu 3hb : tm - sungkai (dinner) - tm
khamis 4hb : TM - sunway - KL - kelana jaya
jumaat : kelana jaya - KL - TM

huraian : hehehehehe......

aku balik awak tu dengan perasaan yang pelbagai..sebab dapat tau dinner date anjak jadi 3hb...aku dalam dilema antara keluarga dan kawan kawan...so last keputusan aku pilih keluarga....balik senin tu aku lepak lepak aa dengan parents and siblings aku ...lepak lepak besa..so borak aa dengan bapak aku...bla bla bla...cam besa aku akan bagi tau sume citer yang aku rasa sesuai untuk dikongsi..hehehe....pastu camne tah...terkuar aaa pasal dinner rabu malam khamis...mmm...so bapak aku cakap..

**** dialog telah diringkaskan ****

pak sahak : ko tak pi ke ???
aku : bukan tak pi ...tapi sebab khamis tu kan nak pi kelana jaya
pak sahak : laa..kan malam kelana jaya tu...
aku : so boleh aa kalau akram pi dinner tu ????
pak sahak : haa kalau ko larat pegi laa....
aku : weeeeeeeeeee................kepala terus pk nak soping...hahahahahahahaha ...

selasa tu pagi pagi..laju laju aku plak soping kat sogo....hahaha....dapat aa beli baju dinner...sebab konsep bebas..so aku balun aa baju yang myrah dan cantik dengan panduan dan cadangan dari ...................... ;)

taadaaa...pendek citer....

nie laa baju aku ....keh keh keh....janji ada baju...haha...

balik dinner tu aku rush balik kl...penat tahap gaban aa MPG nie..adoiii....kredit aa kat pengarah...shahril samsuri...

mmmm....kepala dah rasa nak tules benda lain..haha...terus jump aa citer pasal pagi nie...
pernah ku berjanji, pada diriku sendiri.....(lagu carefree tapi tak tau tajuk...)
aku ckap lepas MPG aku akan siapkan tesis aku nie..tadaa...sebab tu aa aku kat sini ...pagi pagi aku dah bangun dan melaboon kat sini....dah jumpa lect pun..nie edit edit...ptg nie hope dapat jumpa..malam nie print..sok hantar untuk semakan akhir...pastu,...tadaaa....hantar.....weeeeeeeeeeeee

haaa....ada sumtin baru pasal tesis aku...jeng jeng jeng...cadangan dari penyelia aku..
ok kat bab 5 tu kan..masa ringkasan kajian tu...korang amik balik rumusan setiap bab pastu letak je kat ringkasan kajian tu.alter alter mana yang patut...pooopp...siap..heheheh...tadaa....nak citer pe lagi ek ?? sat aku baca pe yang aku dah tulis kat atas tu....mmm...

banyak lagi benda lain yang nak tulis ..tapi malas...hahaha....nak siapkan pe yang patut untuk petang nie..perut aku pun dah lapo...so aku nak pi makan.....

mmmmm....ok ok...
selamat maju jaya cemerlang terbilang untuk diri sendiri keluarga dan agama.. ;)
dah nak pi makan..
take care all....
thanks sebab baca..mana yang korang penin masa baca tu...memang saje aku wat bagi penin..hahaa..dengan aku aku penin sekali kalau baca kalai kedua..ahaahhal.....ok ok...ciauuu..
salam....


** blog http://akramishak.blogspot.com/ akan mengadakan peraduan ..so tungguu...hadiah disediakan kepada pemenang.....

No comments:

Post a Comment