Thursday, June 16, 2011

anamuss...hahaha.......

ok ok.....
ehh salam...apa khabar malaysia.... ;p (ayat bajet bagus..haha)

ok hari nie perasaan seperti terisi dengan perkara yang gembira dan asa ada masa depan...aku baru start koje..haha..koje nampak mudah..tapi...............memerlukan ketelitian mata dan fikiran serta ketajaman akal untuk menjadikan sesuatu perkara itu mudah... ;p

ok ..koje kat butik british india..sape tak tau...pi google..femes dah kot..rege baju laki ada yang sampei 1k sehelai..pejadah..hahaha....tapi mmg cantik aa...sebab nak start sale 24.6.11 nie...so aku sibuk aa sangat dengan hang baju..hahaha...lawak kot...dodok dalam setor gelak gelak dalam air cond pastu hanger setiap baju..ok mmg banyak baju..tapi kalau dah gelak2...ngantokk kot.hahah..ok rasa terisi sebab....1 week dok umah tambah lemak...

mmm...masa apply koje nie...semalm aa...15.6.11 terus dapat..haha..rezeki..lagi pun dorang nak pakai orang..layan...haa tapi bukan tu yang aku nak citer...ok mula citer..haha..masa isi form tu aku tulis aku nie stakat sekolah menengah je..so STPM...hahahah....tapi terlepas plak semalam...mintak cuti akhir julai sebba nak convo...sebab aku pun wat muka agak nak cepat cepat...so akak tu pun blurr..haha..tengah aku semangat wat koje tadi..akak tu tanya..

"kamu nak convo apa..??? "

hahahahhahaha....

"ehhh semalam saya dah tulis ume kan kak"...hahaha....

adoiii...dah kene bagi tau plak kelulusan apa sume nie....ayaaa....layan je aa...

pastu sambung koje..datang aa aada minahhh nie .... lawa kot..hahahha..muka n gaya cam anak dato anak orang berada aaa...orang KL kayerr kayer....dia tgh train nak jadi manager. named as ija..dengan gaya yang agak aku kurang percaya...hahahah...kurang aaa aku rasa nak bersosial dengan dia... aku wat aa koje aku....pastu ada budak tanya aku....


"ehhh kalau rege rm300 dapat diskaun 70% ... baper ek ??? "

ok ok sat.......ada citer aku terlepas..kat sini..agakkk berlakonnn aa bebudak dia..tapi aku pi mana pun..sama je....so lantak aa..kat sini....kalau men HP keen charge rm10..wkakakakkaa....demmmm....so kalau manager dtg ..ada aa yang mulut sueeiii akan tanya rege pastu suh org kuar HP...(pastu kalau orang kene denda...menatang nie suka...harmm perangai...)..sebab orang baru..so aku tgk je aa persekitaran koje nie....

sambung balik......so bila dia tanya je rege tu..aku tgk aaa org yang tanya tu...rupanya ija tu yang tanya...dalam hati aku terus laju laju...muka je lawa....70% pun tak tau congak..hahahaha....ayaaaa....geram kot.....muka tak senyum pastu sesuka hati ko tanya...kalau aku dah lama koje...mmg dah aku paku dalam2....hahahaha...

pe yang aku pelik...pe kelayakan nak jadi manager kalau simple math tak tau..ayaa.....time tu gak aa time aku dah tamat koje..so dengan muka blurr..aku angkat kaki...hahahahha....

koklusinya....jangan ingat ko seksi pakai skirt kulit putih tayang peha ada orang suka...hua hua....

haa..nak rest..sok koje dengan penuh azam yang baik..hehehhee...

take care all...

senyum selalu...belajarlah dari persekitaran sosial .... nak harap sekolah menjadi makmal kehidupan..mmg bukan aa der.....ok sama sama belajar...

daa.........salam......... :)

No comments:

Post a Comment