Monday, October 19, 2009

banyak benda tapi masa...........

pagi-pagi dah kene marah dengan boss...jangan marah yana..hehe....
balik kl hari tu ingat nak lepak-lepak dengan kekawan...
koje sume siap...tinggal nak bentang je...
sampai je umah benda 1st tido..rindu kat bantal, bantal pelok, tilam...syok sehh dapat lepas rindu kat tempat beradu tersayang...dalam sedap tido famli call, ajak pi umah org kawen..pe lagi layan..sedap tu makan (makan free)haha....lepas kenyang2 balik..pe lagi..sambong lepas rindu..syokk tol...
malam tu pi lepak dengan sorang mamat nie...kepala dia mmg tak de koje len selain berfikir secara kritis, kritikal, jauh tol kalau dia berpikir nie...borak2 besa pun boleh sampai 3 jam..bayang aa..dalam borak2 tu banyak aa benda yang dia share..dia cakap camne sekeping gambo tu boleh membolehkan 1 program tu berjaya? any answer???aku pun tak terpikir...aku cakap aa kenangan kepada semua, dia cakap ada lagi len..adoiii..penin aku...tapi nak wat camne kawan bek aku kat kampong..layan je aa...malam tu bebudak len sume tak de...aku bajet balik nie nak suprise aa kat sume...ale-ale aku sorang2 aa..haha..padan muka aku...dah balik pun kol 3 pagi...sok tu tak kuar mana dah la..dok umah je..
banyak lagi benda yang dbuat masa balik..ada pi jumpa2 org yang stail dalam penulisan, wat lagu, lirik mengancam...memang stail..dapat plak dok satu baris dengan dorang..adoii seronok betol..isnin pagi dah balik sini...nak balik awal dah...tapi nak elak tak dapat..nak citer panjang pun tak perlu...sebab aku je perlu tahu..hehe...
ok semua..
dah nak exam nie...
try dengar lagu syahadah memali kat youtube...
bukan promo tapi share benda yang bes...kejap je dengar maksud dalam seh...
aku pun nak pi tido aa..
hari nie x makan nasi lagi..hahaha....
tapi sama je..
tak pe..usaha tangga kejayaan...
so jom study utk exam...
selamat menghadapi exam..
semuga berjaya kepada semua..
jangan lupa berdoa...ok ciauu..
salam...

No comments:

Post a Comment