Friday, October 9, 2009

kerja..tekanan...kaseh sayang....

lama x menulis nie...kekawan rapat pun dah tanya..haha...nak menulis camne oiii..assigment belambak tahap dewa....x tau aa apa yang wat koje-koje tu rasa banyakk...sebab salah manage kerja atau tah aa...tak jumpa punca...yang jumpa tekanan..jumpa je ayie..kompom ayat dia (rilexxxx...).hahaha..aku pun dah jadi camtu..jumpa je org tension..cakap kat dorang..RILEKSS...try gak tanya kekawan rapat..sume sama....sume dalam tekanan...ada yang tak tau HARI NI kene hantar assgment..hahaha....aku boleh gelak je aa....aku pun sama...dah siap koje..pastu tgk2 balik..ada je yang tetinggal...nak kata tak teliti..dah ikut format...semangat nak bentang repot..masa plak tak cukup...nak tambah lagi tekanan..last minit nie laa ada tugasan baru..hahaha..dah laa dapat tugasan baru..dapat plak berita bidang perguruan kene beku 2 tahun..hahahahahha....dalam hati rasa tak yaaahh laa penin2 wat assgment sume nie..hahaha...ada ada saje dugaan..tapi sebagai manusia...dugaan yang ALLAH bagi adalah dugaan yang mampu kita tempohi..hehe....dah ngarott dah nie...punya aa penat...semalam tido kol 9..kol 6 pagi baru bangun...nak kata pengsan...elok je..hahahahahahahahaha.....hari nie kene bentang lagi...hope hari nie..dapat aa bentang..boleh hilang skit bebanan koje..hehe..sebot plak pasal kaseh sayang..adoii....ada kawan tu sempat lagi nak manja2 dengan pasangan dorang nie..pelik betol laa..aku nie..hehehe..teringat nak balik kampong je..tgk roomate plak balik kampong hari nie..adoii...lagi rasa nak balik...minggu nie ada family day plak kat umah tu..syokk tol..jumpa plak dengan hehehe....dapat makan sedap-sedap plak tu..best tol...tapi nak wat camne..pengorbanan anak di rantauan..hahahahahah..
ok la...banyak dah merepek nie...hilangkan bosan tunggu nak mandi...hahahahahhahaha...dari tak wat pe2..baek aku menulis..
ok nak pi siap2...
salam..
take care..
senyum selalu..
ada koje..wat sikit....
dari merungut..bek dok diam-diam dan siapkan koje..(aku aa yang suka merungut..)hahaha...penin2...dapat makan nasi lemak tambah plak dengan roti canai garing2..kuah dal..adoii..sedap tol...nasi lemak kat kedai baru bukak depan kolej tu sedap..hahaha...murah plak tu..singgit je...hehe...promosi iklas...dah nak habis2 sem nie...sumber kewangan FAMA je aa yang ada..sebagai anak yang sayang ibu dan bapa...aku pun sama..hahaha...org bagi kita amik..tak amik kang terasa hati plak mereka..hihi....dalam hati nie nak pi makan nasi beriani gam aa..hahaha...makan aje aku nie...
dah-dah...kali nie betol2 nak pi siap..hehe..
salam....

No comments:

Post a Comment