Wednesday, October 14, 2009

hari hari akhir.....

memenatkan...meletihkan..membosankan....
kerja kerja kerja...kenapa banyak sangat...
aku lambat buat atau aku malas buat..
salah sape...??aku mencari...
nak kata tak jumpa, ada jumpa...
adoii..penin...
merepek...
apa yang aku penat...
punca-punca yang tah dari mana datang...aku yang terkena kesan..
adoii bebulu tol...
meletihkan...susah nak puaskan hati sume orang..ni basic laa sangat...
so bila wat koje nie..bek laa kau buat apa yang patut aku buat...
lagi bebulu kalau...dah siap awal2...pastu ada plak yang mintak koje yang sama tapi nak versi lain..suka aku laa nak menulis...suka tol menyusahkan orang...
kadang tu dapat kawan self fish..bayangkan... dah malas buat koje..pastu last minit kekawan grup jadi mangsa...adoiiii....hampeh...
nak tegur camne pun tak tau dah..
nak orang kawan...tapi wat benda yang orang tak suka..
birokrasi pun masalah yang memenatkan aku...
adoii...senang2 je arah orang wat itu ini..padahal boleh je buat sendiri...geram tol..
pe pikir aku nie tak de koje len ke..
nak melayan ko je...kambeng tol...
puas aku merepek nie...
internet ntah ke mana...
nak asah bakat menulis nie..hahahaha...
mmm..
manusia mencari apa yang tidak patut dicari, dan manusia meninggalkan apa yang patut dicari...
ok laa...
nak pi siap2...
nak pi jumpa PA...kene pakai baju batik..
baru tempah tu..
hahahaha....
nanti bila free..eden upload..huhu...

2 comments:

  1. ooo..pandai ang abu...mana plak pi makan...nak pi kelas tu..

    ReplyDelete