Wednesday, August 17, 2011

seguris luka ....

salam bulan puasa semua ...
apa khabar semua..hope semua sehat sehat belaka....
ok ok..tajuk entry nie aku dapat dari lagu shotul harakah..tapi dalam kepala nie just nak menulis tapi tak tau nak tulis apa..hahahhahaa.....

tapi at the same time nak gak share pasal kerja .... terlalu banyak tapi cam remeh je kan..hahahahahahhaa....ok ok ..pasal pose aaa..best skit....

mmmm..buntu..sori....idea idea ................. idea idea ........... idea idea ............

haa sat sat ... dah mai dah... hehehe....

kerja line retail nie (butik baju) agak pelik sebab pekerja dia macam macam .... janda pondan, broken family, sosial problem sume golongan nie ada...sama macam yang pernah aku bagi tau masa aku koje kat obriens .... yang menagih, lari rumah, kene tangkap khalwat...yaaa sume ada...nie betul betul dunia realiti...kalau koje opis opis nie aku tak besa plak ada ke tak golongan cam nie ..... ok....point aku adalah ......... ada punca yang menyebabkan mereka menjadi begitu....

setakat nie aku tetap aku yang suka sorang sorang dan kacau orang ... hahahahhaa.... yeahhhh koje 8 jam tapi seminit pun aku tak pernah berpeluh .... mean ada banyak masa dibuang even ada banyak koje...hahahaha.....

dah koje ramai ramai nie mesti rasa seronok time nak berbuka..so nak berbuka ada pelepasan utk 2 orang kuar pi bazar belikan utk semua....dan aku adalah ketua jalan jalan makan angin bazar untuk beli makanan utk semua..hahahahahhahahahaahhaha........nampak macam kuli tapi aku yangnak buat benda nie sebab malas dok dalam kedai....tak de awek yang lawa dalam kedai..kat bazar macam macam ..(gurau gurau .)...jhahahahahahahhahahaha ....

jam 3.00 petang assistant aku akan amik oder sume orang .... so kemacam macam macam laaaa yang dorang oder...popiah basa pak ya, pita kebab, char kutiew, roti john, kueh abok, ikan bakar, telur itik, samosa, ikan masam kicap, nasi kerabu, nasi dagang, nasi tomato, jus oren, air mata kucing....hahahaha...sebagai apa aku tulis sume nie..hahahaha..saje bagi panjang karangan..hahahaha.. ;p

ok siap sume dah oder macam2 turn aku plak pi beli....sat je besa kalau mud ok aku amik masa sejam je..tapi kalau dah balokkkkk......2 jam tak balik balik lagi..alasan sentiasa ada...hahaha....dah penat penat berat berat bawa makan dorang balik dengan muka toyerr....(nak bagi tau manager penatt oo pi bazarr..tapi aku nak tanya skit......

apa perasaan korang kalau dalam banyak banyak oder tu..ada orang yang oder paling banyak tapi tak puasa ????

ahhhhh.....aku geram..

so sila jawab apa tindakan paling wajar aku berikan kepada orang orang itu ??????

ehhh cam ada kaitan je dengan tajuk..hahahhaa.....ok ok..tajuk diterima..hehehe....

ok selamat berpuasa....haa jangan lupa jawab soalan aku tu....

No comments:

Post a Comment