Tuesday, January 20, 2015

part III yang tak berapa nak part III :)

Assalamu a'laikum ...
segala puji dan puja buat yang selayaknya, tiada lain kepada ALLAH jua sehala syukur di junjung :)

semuga sentiasa kita dalam lindungan rahmat kasih sayangNya :)

jam dinding terus berdetik walau nyenyak mana manusia dibuai mimpi, kehidupan yang terus menerus menhenyak diri supaya menjadi lebih kental dan berguna dari sebelumnya. 

saat dirundung kealpaan atau lebih tepat masa lapang yang dibazir, rasa sia sia segalanya. muga lapang yang ada diisi dengan perkara perkara yang bermanfaat berfaedah supaya man adapat menajdi amal dan bekal.. 

ohh yeahhhh ... fuhhh .... rasa nak share pasal rumah lagi sebab ada beberapa perkara yang belom setel .. 

rasa macam tidak percaya penulisan pasal ruma nie sangat menggalakkan :)
dengan rating blog yang ntah keberapa bilion kedudukan nie .. hahahaha ...

haa promo promo .. nie part 1 dia , 

yang nie part 2 dia.hehe

nie yang bakal anda baca ada kisah cacamarba .. hahaha ..

mula mula is nak wan tu tulis about ;p benda yang tak sempat nak buat, pastu rasa macam tak relevan plak dengan tajuk. tapi ngak apa don, bukennyer ade penilaian :)

ekcyeli ada satu buku yang nak sangat beli sebab buku tersebut dikatakan sangat rapat dengan jiwa remaja, dan the latest info yang saya dapat adalah penulis buku ini telah di pilih utk menulis dalam genre kanak kanak. ini menyebabkan lagi bernafsu nak beli buku nie .. hehehe .. dan .. eden pernah bergambo dengan penulis buku nie .. tak cayoo ... ada dalam post ini ..  beli bukan sebab kawan pun .. hgahahahahha .. tapi sebab there are must be something special about the book, muda lagi penulis nie .. sampai post ini ditulis, gua sngat pasti penulis buku tu masih bujang . hehe ...

ok pasal buku The Top Four penulis dia .. Armahnurrasyikin Said, asal sarawak, sangat peramah, dan suka borak :)


Sinopsis
Nisha Ariana, Anna Kon, Dahlia Nur Azreen dan Sharon Valerie, masing-masing berbeza tetapi mereka ‘top student? di sekolah! Mereka ibarat seutas Pandora yang mempunyai loket-loket comel yang sangat cantik!Hari pertama persekolahan, Anna memberitahu mereka berempat perlu berpisah untuk menumpukan sepenuh perhatian kepada pelajaran. Namun, tindakan Anna agak mencurigakan. Jadi, kenapa Dahlia dan Sharon yang disingkirkan? Apakah ia hanya sekadar strategi rahsia Anna bagi mengekalkan legasi mereka sebagai The Top Four? dicedok dari http://www.bukuprima.com.my/prodDetails.asp?idpr=687 ..

buku nie dah ada dipasaran, tapi gua pi pustaka mukmin kat depan sogo dia kata belom masuk, tak pe wa tunggu :)

ok bab nak beli buku settle .. haa nie part sudah mau masuk pasal rumah plak .. tapi awal2 nak pesan .. gambo pasal latest buat sume dalam henfon berpunat saya, dan setakat nie belom ada kesempatan nak pindah masuk dalam pc lagi .. heheh .. :) so gambar bakal menyusul ..

dalam part 2, ada cakap pasal water filter, tapi yang outdoor punya tak tepek lagi, so as told, gambar tiada setakat nie .. akal di muatnaik kelak, segala kesulitan amat dikesali ;)


pastu yang kedua pasal ekzos fan, dah pasang pun tapi ... hahahha .. maaf dong ...


benda baru yang nak buat, kalau ada rezeki awal feb 2015 nie adalah ... jeng jeng jeng .. awning rumah .. hahaha ... so harap sume bersabor .. akan di update kemudian .. hehehe ..rasa part 3 nie melepas gian nak ketuk kibod ke .. part 4 ek saya buh gambo :)

bahaya buhh gambo siap caption bagai, nanti ada orang kata x de koje .. wakakka a.. joke ..

ok bradarrr .. mau lipat beg mau amik hero .. selamat :)

semuga post mengarut ini tidak menyesakkan dada mengurut jiwa meronta nista ;p  mana mana yang kurang, terasa hati mengarut tersasul, mohon ampun :)
sekodor itu, baik itu dari ALLAH, kurang itu dari kelemahan saya .. muga sama sama kita ditetapkan hati dalam agamaNYA .. ada rezeki jumpa lagi .. senyum :)
ada rezeki dapat laa jumpa dalam part 4 iaitu versi bergambo pasla rumah .. pasal buku akan ditulis satu post khas tu pun lepas dapat beli buku tu ...

senyum ..







No comments:

Post a Comment